24.09.15 г.

Британският Х-Фактор 2015 - първи впечатления

Гледа ли някой X Factor тази година?

Попадна ми видео на една странна птица с амбиции за следващ Фреди Меркюри, може би? Британец, живеещ в Австралия, но дошъл отново в Лондон? Със сигурност за него ще се говори много през този Екс Фактор -  Шон Майли Мур:




Сега... гласът, в който се влюбих веднага, от първите няколко ноти. Вижда се и как и съдиите и публиката вдигат изумени глава.



Любимият ми мъжки глас досега от тази година - Саймън. Изключително симпатичен, с някаква трогателна наивност и откровеност. Започна с добре поставен, дълбок глас, но първите минути сякаш нищо не се случваше - и тогава - сякаш извади съвсем друг глас - висок, но също толкова интересен, след това отиде в кресчендо и ме заля... и накрая завърши плахо и срамежливо... Изумях. И още повече, когато видях колко смаян беше той, когато получи 4 "да". Че как иначе?




Обаче този, който ме разплака тотално, беше Джош. За пръв път виждам и Саймън със сълзи на очи и да се отказва от коментар, вероятно да скрие това... прочетох, че майката на Саймън е починала през юли...




Този момък е наречен във видеото "пеещият политик" Том Блийзби - и ме остави със смесени чувства. Много смешен на вид, но с ангелски глас, който ме порази:


Това видео също е много впечатляващо, макар да е монтаж:


Четири азиатски момичета-сестрички от Филипините. Мънички, нисички, някакси смешновати на пръв поглед - обаче какви гласовеееее - всички до една, невероятна хармония също - и много добро сценично присъствие.


Любимата ми засега група от този Екс Фактор:



И момичето, което има качества на звезда, защото притежава пълният пакет от качества - външен вид, сценично присъствие, хубав глас.... Не ми е любимият глас, но според медиите, тя е претендентка за победата, заедно с Луиза Джонсън.

И за един парадокс ми се иска да спомена... Гласът на Джазмин е прекрасен, възхитителен... упойващ. Но външността й.... оставя да се желае повече, да го кажем меко... Направете сравнение между нея и предишната кандидатка.








Няма коментари:

Публикуване на коментар