6.09.15 г.

Компотена баба

Отивам си сутринта на мястото за медитации. Който не знае, от 11 месеца тренирам във фитнеса динамична медитация. Среща ме една позната. Доста закръглена и много мила жена.

Казва : “ Трябва спешно да говоря с теб, имам диабет тип 2 и е наложително да отслабна. Мъжът ми снощи каза да ти се обадя и да идвам на фитнес с теб. “

Аз не знам все още, как да обясня на тази чудесна жена, че моето стопяване на килограми не е от ходенето на фитнес, нито от някоя велика диета. Това е следствие, приятна гарнитура, но същността е прочистването на главата от зарази. Заразите са чуждите внушения - от родители, роднини, учители, познати, непознати, средства за масова информация.

Добре е да се ръководиш от собствените си усещания и да слушаш надълбоко в себе си. Не може обаче да чуеш вътрешния си глас, докато не изключиш тези чужди звуци, тъй както цигулката не се чува, когато думкат пет барабана. Докато гледаш телевизия като зомби и пазаруваш  с програмирания си от великите търговци ум, докато слушаш леля ти какво яла, а майка ти навремето какво тренирала и автоматично решаваш, че това е за теб, дотогава тялото ти ще протестира и ще се защитава с трупане на предпазни  мазнини.

Правила няма, защото правилното за мен, не е същото за теб.

Смятам все пак да кажа на тази жена, че в момента играе на живот и смърт и ако иска играчът да оживее,  трябва да го сложи като първостепенен, главен герой във всеки ден, всяка минута, преди всички и преди всичко.

Накратко казано от събуждането си сутрин играчът да се погледне в огледалото и да каже: ”Аз съм най-важен!”. След мен са  роднини, приятели, работа, бъдеще, минало, доматите в градината и т.н.  Когато повярва в това, може да излезе и да си свърши светските дела.

Вижте някоя дръзновена българска отрудена жена. Тя е готова да вдигне кръвно, да се схване от преумора, но да направи днес двеста буркана компот, за да не стане стоката от градината зян, т.е. консервите са по-важни от нея.

Не бъдете компотена баба.


Из Дневникът на една vulshebnitsa, с благодарности!

Няма коментари:

Публикуване на коментар