14.03.10 г.

ЗА ПРИСЛУЖНИЦИТЕ, ПРИНЦЕСИТЕ И КРАЛИЦИТЕ


Прислужниците мечтаят за добрата фея.
Принцесите - за прекрасния принц.
Кралиците не мечтаят, а действат.

Прислужниците вярват, че чудеса се случват.
С принцесите те наистина се случват.
Кралиците ги правят сами.
Прислужниците са слаби, но изглеждат силни.
Принцесите са силни, но изглеждат слаби.
Кралиците минават и без маски.

Прислужниците идват по-рано.
Принцесите закъсняват.
Кралиците идват винаги навреме.

Прислужниците за всичко винят себе си.
Принцесите - другите.
Кралиците правят изводи.

Прислужниците не умеят да побеждават.
Принцесите не умеят да губят.
Кралиците не се съревновават.

От прислужници драконите не се интересуват.
Принцесите са изяждани от дракони.
С кралиците драконите дружат.

Защото прислужниците не се интересуват от дракони.
Принцесите се страхуват.
А кралиците ги приласкават.

Прислужниците, даже хубавичките, смятат себе си за втора ръка.
Принцесите, даже уродливите, смятат себе си за красавици.
Кралиците нямат толкова време да се вглеждат в себе си в огледалото.

Прислужниците може да не забелязваш.
Принцесите не бива да не забелязваш.
Кралиците не бива да не забелязваш, когато на тях им е нужно това.

Прислужниците са покорни.
Принцесите са своенравни.
Кралиците са дисциплинирани.

Прислужниците понасят унижения.
Принцесите отмъщават за тях.
Да унижиш кралица е невъзможно.

Прислужниците искат да получат похвала.
Принцесите - внимание.
Кралиците - опит.

Прислужниците обичат.
Принцесите позволяват да ги обичат.
Кралиците не се замислят, кой кого.

Прислужниците всичко разбират и търпят.
Принцесите разбират само това, което искат.
Кралиците всичко разбират и си тръгват.

Прислужниците не умеят да искат.
Принцесите не умеят да чакат.
Кралиците знаят - всяко нещо с времето си.

Прислужниците не искат да пораснат.
Принцесите не искат да остареят.
Кралиците знаят - всяко нещо с времето си.

Прислужниците виждат света в черно.
Принцесите - в розово.
Кралиците - в розово, в черно и във всички останали цветове.

С прислужниците е лесно.
С принцесите е сложно.
С кралиците е най-вече интересно.

Да си прислужница е сложно.
Да си принцеса е леко.
Да си кралица си заслужава.

Източник: Притчите

 Благодаря ви, че прочетохте това, дано ви е харесало. 

19 коментара:

  1. От днес ставам Кралица :)) Благодаря Мила,хареса ми много :))

    ОтговорИзтриване
  2. Радвам се, че ти е харесало. Всички сме кралици, но не винаги го помним. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ти,че ми го Припомни :)))Хубаво е да си Кралица :))

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна публикация. Продължавай в същия дух!

    ОтговорИзтриване
  5. Мила това е чудесно!Блогът ти също!Благодаря,че присъстваш в моя живот!Ти си едно безценно съкровище!!!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ти от сърце, Любов - взаимно е! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Мила, чудесна си, много ми хареса :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря от сърце за хубавите думи, Павлина :)

      Изтриване
  8. Много е хубаво ! Доста добре казано. Браво!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, радвам се, че това е намерило нещо у вас, с което да резонира. :)

      Изтриване
  9. Страхотно, много ми хареса!

    ОтговорИзтриване
  10. И на мен ми хареса.

    ОтговорИзтриване
  11. Много добре казано...и като се замисля, наистина е така.Дано повече жени го прочетат.

    ОтговорИзтриване
  12. Прекрасно е. Имах приятелки със съзнание на прислужници`, които не умееха да се борят. И ме загубиха. Аз съм принцеса, но съдбата ме награждава. Скоро ще ме "коронясат" и ще съм кралица.

    ОтговорИзтриване
  13. Благодаря. И аз мисля по подобен начин - тези, които не ме оценяват, не виждам смисъл да поддържам отношения с тях :)

    ОтговорИзтриване
  14. Благодаря. :) Затова съм го публикувала. Надявам се хората, които са го харесали, да го споделят.

    ОтговорИзтриване