4.07.14 г.

Хитова диета с дини - за 7 дни - минус 15 кг гарантирано!

Лятото вече пристигна, подготвяте се за почивка, но все още имате зимните килца, с които не изглеждате много добре на плажа. Нямайте грижа, с Динената диета, излишните килограми ще изчезнат експресно бързо. След като се чу за тази загадъчна диета, тя веднага се превърна в истински хит и все повече хора се насочват към нея, когато искат да се върнат във форма. Защо не биха опитали и вие. Прочетете, отслабнете и споделете с други!

Понеделник


Закуска: Кажете „добро утро!“ на домашните, уведомете ги, че от днес започвате с
фантастичната Динена диета.
Обяд: Отидете пеша до пазара на другия край на града, купете две дини, поставете ги
под мишници и се върнете пеша вкъщи.
Вечеря: Изпийте чаша топла вода.

Вторник

Закуска: Вземете аспирин, ако възпалението на мускулите е непоносимо, вземете
два.
Обяд: Извадете си дини на разходка. Покажете им забележителностите в града, докато
ги носите под мишница, и когато приключите с обиколката, върнете у дома, отново
пеша.
Вечеря: Малка чаша неподсладен градински чай.

Сряда


Закуска: Вземете едната диня в ръка, изпънете пред себе си ръце с нея и направете 20
клякания.
Обяд: Застанете с дините в подножието на някоя околна планина и започнете да ги
търкаля нагоре към върха. На връщане ги пуснете надолу и тичайте по тях. Можете да
обядвате 2-3 пъти.
Вечеря: Застанете пред огледалото и се усмихнете. Положителната нагласа е най-
добрата вечеря!

Четвъртък

Закуска: Легнете на пода, поставете ръце над главата държейки диня. Направете 5
серии по 20 коремни преси.
Обяд: Изведете вашите дини на следобеда разходка. Носете ги под ръка, докато им
разказвате история.
Вечеря: Половин домат и прясна зелена маслина. Чаша вода и усмивка, разбира се!

Петък

Закуска: Качете се на кантара. Досега би трябвало да сте загубили около 9 кг. Споделете радостната вест с домашните, а сега вече е и добър моментът за първото селфи във Facebook с новата фигура.
Обяд: Ями, ямиии! Обядът в сряда ви харесва, нали? Текат ви лигите, докато си спомняте … помечтайте си и повторете това невероятно гурме преживяване!
Вечеря: Мислете за храна около 15 минути.

Събота

Закуска: Хванете динята с крака, с ръце хванете се за хоризонтален прът и повдигайте крака така – направете 3 серии по 10 повдигания. Ако все още сте гладни, можете да направите още една серия.
Обяд: Нарежете първата диня и изжте 3 семена. Останалата хвърлете директно в контейнер на
другия край на града. Движете се с подскоци.
Вечеря: Мислете си, че сте красиви и стройни. Ще помогне, ако си представяте своето стегнато тяло,
оформени мускули и бронзов тен край морето.

Неделя

Закуска: Покажете новата си линия на домашните.
Обяд: Нарежете втората диня и изяжте парче от средата. Останалата занесете в контейнер, отивайки на ръце до другия край на града.
Вечеря: Важно е вечерята да не се прескача. Затова изяжте 3 бадема и един лист от
маруля. По желание свободно подправете с вода.

Ако сте спазили всички съвети и не сте се залъгвали( с пръжки, бира и не сте се
излежавали в креслото), би трябвало да сте стопили невероятните 15 кг чисти
мазнини! Бъдете щастливи и горди, задължително публикувайте нов статус на
Facebook. А когато стигнете до плажа, очаквайте и много погледи!

Няма коментари:

Публикуване на коментар