25.05.14 г.

Автобиография в пет кратки части - на Порша Нелсън

Част първа

Вървя по улицата. На тротоара има дълбока дупка. Падам в нея. Отчаяна/объркана съм. Безпомощна съм. Нямам вина. Отнема ми векове да открия как да се измъкна.

Част втора

Вървя по същата улица. На тротоара има дълбока дупка. Правя се, че не я виждам. Отново падам в нея. Не мога да повярвам, че съм на същото място. Но вината не е моя. Отново ми отнема много време да се измъкна.

Част трета

Вървя по същата улица. На тротоара има дълбока дупка. Виждам я. Все пак падам в нея. Това е навик. Очите ми са отворени, зная къде съм. Вината е моя. Измъквам се незабавно.

Част четвърта

Вървя по същата улица. На тротоара има дълбока дупка. Обикалям я.

Част пета

Вървя по друга улица

Порша Нелсън
Популярна американска певица, актриса, писателка и композитор.

 
Запазени права (c) 1993, на Порша Нелсън от книгата й "Има дупка в моя тротоар". 
Издателство  Beyond Words Publishing, Hillsboro, Oregon.

Няма коментари:

Публикуване на коментар