4.12.12 г.

Да живеем в изобилие

Днес завършвам цикъла на публикации, посветени на изобилието, вдъхновени от 21-дневното предизвикателство През времето ни заедно вие се сдобихте с мощни инструменти, с които да проявите изобилието в живота си, увеличи се вашата убеденост, че изобилието е осигурено, затвърдихте знанието, че благоденствието ви се полага като рождено право.

Изпитвайки изобилието навсякъде около себе си, знаете, че може да създавате заедно с висшето си Аз и можете наистина да изразите себе си като изобилно същество - такова, което може да обогати живота на другите и да предизвика положителна промяна.

Днес ще ви водя в медитация чрез визуализация, в която ще засеем семето на това съзнание на изобилието, за да израстне повече любов, щастие, благоденствие - всичко, което си пожелаете, с блаженото осъзнаване, че изобилието ще се влее с лекота и без усилия в живота ви.

Нека да започнем.
Моля,седнете удобно и затворете леко очите си, вдишвайки и издишвайки леко; Позволете на ума си да ви отведе на красива поляна, която ви кани с покоя си толкова примамливо, че ви се иска да седнете в меката й трева и да се насладите на великолепието й.

Почвата на поляната е мека и богата, усещате я между пръстите си, като приемате изцяло връзката си със Земята. Носите със себе си малък пакет със семена от всички видове, семена на благодарност, признателност, любов, спокойствие, материално богатство, взаимосвързаност, хармония, здраве, добруване и блаженство. 

Отваряте пакета, изсипвате семената върху дланта си и ги разпилявате в плодородната почва. Вярвате, че след като сте ги засели, слънцето и дъждът ще ги подхранват и отглеждат, и от тях ще израстнат силни и бликащи от живот растения. Докато се опивате от невероятните аромати на дъхавите цветя в поляната, преди да си тръгнете, беззвучно повторете тези думи след мен, като усещате как те резонират в сърдечния ви център.  

Аз съм неограниченото изобилие. Аз съм блажено щастие. Аз съм изключително  благополучие. Аз съм безусловна любов. Аз съм съвършена хармония. Аз съм вътрешен мир. 

Сега, поемете бавно и дълбоко въздух през носа си, докато беззвучно повтаряте звука, след това бавно издишайте през ноздрите си, като тихо повтаряте звука "Хам". Продължете, като позволявате на дишането си да се лее лесно, като повтаряте "Соу" при вдишване и "Хам" на издишване. 


,Ако вниманието ви отплува върху някоя мисъл, звуци от обкръжението ви или усещания в тялото ви, внимателно върнете вниманието си обратно върху повтарянето на мантрата "Соу хам" - Аз съм. Моля, продължете с медитацията. 


Моля, пуснете мантрата и върнете съзнанието си обратно в тялото си. Останете малко време в почивка, като вдишвате и издишвате бавно и дълбоко. Когато сте готови, внимателно отворете очи.

Посяхте семената на изобилието в утробата на съзиданието, където те със сигурност ще разцъфтят без усилие и с лекота. Вярвайте, че по всяко време може да се свържете с Източника. - вашата истинска същност. 

Накрая ще ви оставя една последна мисъл за фокусиране, която ще служи като спомен за времето ни заедно: 


Всеки момент, във всеки ден, живея живота си в изобилие. 


Повторете няколко пъти, докато мисълта попие в съзнанието ви.

Намасте. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар