30.05.17 г.

Вече нямам търпимост към цинизма, прекомерната критика и всякакви настоявания - Мерил Стрийп

Мерил Стрийп на церемонията
Оскар 2017 г. Снимка:
Getty / Christopher Polk
"Аз вече нямам търпимост към някои неща, не защото съм станала нагла, а просто защото съм стигнала в живота си до точка, когато не искам повече да губя време за това, което не ми харесва или ме наранява. Нямам търпимост към цинизма, към прекомерната критика и към всякакви настоявания. 

Загубих желанието да се харесвам на тези, които не ме харесват; да обичам тези, които не ме обичат и да се усмихвам на тези, които не ми се усмихват. Вече не прекарвам нито минута с тези, които лъжат или искат да манипулират. Реших да не съжителствам повече с преструвки, лицемерие, нечестност и евтини похвали.


Не толерирам нито избирателната образованост, нито академичната арогантност. Не се нагаждам и към общото клюкарстване. Мразя конфликтите и сравненията. Вярвам в един свят на противоположности и затова избягвам сковани и неизменни личности. В приятелствата не обичам невярността и предателството. Не се разбирам с тези, които не могат да направят комплимент или да кажат окуражителна дума. Преувеличенията ме отегчават и ми е трудно да приема хора, които не харесват животните. И най-вече нямам търпение за хора, които не заслужават моето търпение."

Мерил Стрийп


С благодарност на Киара от Dreamland - Да сбъднем мечтите си заедно!

Няма коментари:

Публикуване на коментар