13.01.10 г.

Тук си събирам УТВЪРЖДЕНИЯ


Аз съм здрав и пълен с енергия.
Аз обичам и съм обичан. Заобиколен съм с обичащи хора.
Винаги съм Божествено закрилян и напътстван.
Всичко, което ми е нужно, идва при мен в най-подходящия момент и място.
Всичко е наред в моя свят. Моят свят се грижи за мен.
Аз успявам във всичко.
Винаги взимам правилните решения.
Всичко се случва по най-съвършения за мен начин.


Утвържденията може да са и за благополучие:


Имам достатъчно пари за всичко, което ми е нужно.
Колкото повече пари давам, толкова повече се връщат при мен.
Във Вселената има изобилие. Има безбрай пътища, по които парите идват при мен.

Тези бяха оттук: sebepoznanie.com

И разбира се - универсалното утвърждение на Джон Кехоу:

Всеки ден, във всяко едно отношение, положението става все по-добро и по-добро. (в мой вариант - всичко е по-добро и по-добре.


От Луиз Хей - много актуално за мен в момента:


6. АЗ ЖИВЕЯ В ИДЕАЛНО ЖИЛИЩЕ

Мястото, което обитаваме, е външна проява на сегашното състояние на съзнанието ни. Ако ненавиждаме това място, където и да се преместим, ще мразим и новото място. Благословете сегашното си обиталище с любов. Благодарете му за това, че задоволява потребностите ви. Кажете си, че продължавате напред, а на мястото ви ще се нанесат чудесни нови хора. Когато се пренасяте, оставете любов зад себе си и любов ще намерите на новото място. Преди да открия сегашното си жилище, реших, че искам да купя дом от хора, които се обичат. Разбира се, точно такъв дом намерих. Моят дом е пълен с вибрации на любов.

УТВЪРЖДЕНИЕ: Виждам се как живея в чудесен дом. Той удовлетворява всичките ми нужди и желания. Намира се на чудесно място и цената му е напълно достъпна за мен.


АЗ СЪМ В БЕЗОПАСНОСТ, ВСИЧКО Е САМО ПРОМЯНА


Онова, в което вярваме, се превръща в истина за нас. Колкото повече доверие имаме в Живота, толкова повече Животът има за нас.

УТВЪРЖДЕНИЕ: Пресичам всички мостове с радост и лекота. "Старото" се прелива в чудесни нови преживявания. Животът ми става по-добър.


По-долу добавям утвърждения, предложени от читатели на блога. Благодаря сърдечно на всички!

От Мария: 
Моето любимо утвърждение за изпълняване на желания от Фл.Сковъл Шийн - Аз желая единствено това,което Божествения разум желае чрез мен,аз искам да постигна това,което е мое по Божествено право,с Божията воля по един съвършен начин."


От Анонимен: От книга на Диана Мечкова:
Аз съвършено контролирам и хармонизирам моите мисли, чувства и деяния :)

От Галя Димитрова: "Безграничен дух ,моля те ,открий възможност за изобилие за здраве ,радост,щастие ,любов ,пари ,себереализация за мен.



Благодаря ви, че отделихте време да прочетете това! 





5 коментара:

  1. Моето любимо утвърждение за изпълняване на желания от Фл.Совъл Шийн -Аз желая единствено това,което Божествения разум желае чрез мен,аз искам да постигна това,което е мое по Божествено право,с Божията воля по един съвършен начин."

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, много е добро! Ше го пробвам и аз! :)

    ОтговорИзтриване
  3. От книга на Диана Мечкова:
    Аз съвършено контролирам и хармонизирам моите мисли, чувства и деяния :)

    ОтговорИзтриване
  4. Едно от моите утвърждения-"Безграничен дух ,моля те ,открий възможност за изобилие за здраве ,радост,щастие ,любов ,пари ,себереализация за мен.

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря за споделеното на Анонимен и на Галя Димитрова! Ще добавя утвържденията, които други са споделили, по-горе!

    ОтговорИзтриване