2.11.12 г.

Нурзакарим Норбеков, "Провокативно бодване" или какво е суфизъм?

Връзката ум-заболяване-здраве винаги ме е вълнувала. Методите на Норбеков малко ме бунтуват вътрешно, макар че чувството му за хумор намирам за изумително. Но той ми се струва малко стресиращ и грубоват, а моята душа е нежна - но! трябва да призная, че има резултати. Публикувам този откъс от сайта на Институт на Норбеков  за размисъл - отговаря на въпроса - при кой тип хора се получават резултати с тези методи. Аз определено не съм от мазохистите, не съм от тези, на които, като им се скарат или ги обидят, "влизат в пътя". 

И все пак открих нещичко и за себе си в долния текст. Може би и вие ще откриете.

Приятно четене. 

Провокативно бодване
Оздравяването е само една от посоките в дейността на нашия Институт за човека. Вече четвърта година ние сме признати лидери в тази област. 

При нас оздравяват 95% от болните.

Заемаме се с 80 от най-разпространените болести, включително и с тези, с които европейската медицина се е отказала да се бори.

Правим строг подбор на пациентите, но не според тежестта на заболяването, а в зависимост от степента на морална зрелост, на самовзискателността. 

Тези, чиито дух, душа и тяло са хукнали в различни посоки и живеят поотделно, всеки за себе си, не са част от нашата аудитория. Това са пришълци, дошли да впишат в списъците си поредния загубеняк в бяла престилка, това са камикадзета, които се гордеят с болестите си, това са и онези, чиято единствена цел в живота е да оздравеят, но тя си остава недостижима, защото достигането й би ги лишило от смисъла на живота им. 

Като начало учим нашите преподаватели да казват на болните всички тези гадни неща. Ако някой ме упрекне в нехуманност, отговарям, че съм доктор по различни западни науки, но по суфистка медицина съм само ученик в горен клас и така са ме учили. В Русия лекарите са много умни - учат медицина цели шест години, а преди време половината от тях са изучавали скелетите на Маркс и Ленин. В Америка хората са по-простички - там учат медицина само дванадесет години, а пък на изток, да не говорим - скапана работа: там за тази цел се заделят някакви си 40 години

Защо толкова много ли? Защото суфиската традиция изучава не европейската симптоматична медицина, която действа на принципа където са болежките, там да се прилагат илачите, а останалото - както дойде. Просто така нищо не те боли, даже коляното. Само дето 90 % от артритите имат инфекциозен произход. Странно нещо: премахваш с всички сили болките, а сифилиса си остава… Нещо такова е и съвременната медицина: пременил се Илия, погледнал се-пак в тия! Суфистката медицина се интересува от причината за болестта.  

Още първия ден пациентите се делят на две категории: такива, които вече здраво ги болят зъбите и такива, които имат само наченъци на кариес. Това са различни категории болни и различни категории хора. Първите, които пет пари не дават за себе си, идват при мен, за да премахна от тях болката, но не и болестта. Моята задача е така да ги сиктирдосам, че да се ометат със скоростта на светлината псувайки и кълнейки всички и всичко.  В медицината има такава процедура - извеждане на скрита инфекция. Аз правя провокативно бодване, а спящата инфекция - прас! - изскача. 

На следващото занятие остават само тези пациенти, чиито души са живи, които имат зрящи сърца. По-нататък ние им помагаме да почувстват в себе си истинска вяра, че могат да бъдат господари сами на себе си. Човек фиксира дадена болна част от тялото си и постепенно започва да я контролира,убеждавайки се, че е Личност и така постепенно побеждава болестта.

norbekov.bg

Още за категориите болни, според Норбеков, четете тук: Защо някои хора само се оплакват, а не взимат мерки за здравето си. Портрет на хронично болния от Норбеков

Няма коментари:

Публикуване на коментар