16.01.10 г.

Кой съм аз всъщност?

Кой съм аз всъщност?

Най-дълбокият ни страх не е, че сме незначителни,
най-дълбокият ни страх е, че сме неизмеримо могъщи.
Нашата светлина, а не мракът в нас, ни плаши най много.
Питаме се: кой съм аз, че да съм брилянтен, великолепен, талантлив, баснословен?
В действителност кой си ти, че да не си?

ТИ СИ ДЕТЕ НА ВСЕЛЕНАТА.

Ако играеш на дребно, няма да помогнеш на света.
Няма нищо поучително в самоограничаването.
Родени сме за да покажем величието на вселената, което е в нас. То не е само в някои от нас: то е във всеки.
И като позволим на собствената ни светлина да сияе, несъзнателно даваме позволение на другите да направят същото.
Освободим ли се от собствените си страхове, нашето присъствие автоматично освобождава другите....

Мариан Уилямсън

Благодарение на http://stelaartois.blogspot.com/2009/04/blog-post_04.html

Няма коментари:

Публикуване на коментар