20.08.13 г.

Гняв или да обуздаеш див кон - от Вълшебница

Хареса ми и затова го пускам и тук - от Вълшебница - в нейния Дневник. Днес мислех по същия въпрос, ще напиша по-нататък и моите мисли. :)

 Хубаво нещо са емоциите. Някой беше ги нарекъл “цветът на живота”. Всички емоции са добри. И тези, които наричаме негативни - също. Те са като указателна табела, която показва къде си стигнал по Пътя. Чувстваш радост, възхищение, покой, удовлетворение- продължавай да вървиш по този път. Отчаян си, бесен си, гневен си, страх те залива - смени посоката, значи. 

Когато шофираш, има знаци по пътищата. На знак “стоп” – спираш и изчакваш тези, които са на пътя с предимство. На “задължителен ляв завой” завиваш наляво. Караш си колата, слушаш си музика или си пееш любимата песен. Ядосваш ли се, че в града ограничението на скоростта е  до 50 километра? Чупиш ли табелата или просто намаляш скоростта? Същото е с гнева и страха. Намали скоростта. Даже спри. Направи ляв, десен или обратен завой.

  Просто не продължавай да действаш, да мислиш и да говориш по същия начин и пътят пред теб ще се разчисти.Тясната стръмна пътечка може за минути да се разшири като магистрала и да тогава ще летиш със заветните 130 км в час и ще си свирукаш.

   Ако не можеш да обуздаеш дивия кон- той ще те хвърли на земята. Не защото е лош, а защото такава е природата му.

  Ти си господарят на емоциите. Има много начини за трансформация на емоциите. Ето ти няколко:
         1.   Усили емоцията и я направлявай.
Ядосан си. Защо? Отрицателните емоции са винаги обусловени, все нещо ги причинява.
Например ядосан си , че не получи повишение в службата или приятелят ти не ти върна заетите пари.
Бесней, викай/ затвори прозорците преди това/, блъскай с юмруци /, по-добре по възглавници/ и направлявай думите. 
   Примерно:
“Бесен съм, че не ме повишиха. Сега ми се полага компенсация- тройно по-голяма заплата, предложения от друга фирма с по-добро заплащане, може и мястото на сегашния шеф”
“Иван не ми върна заема затова сега ще получа десет пъти по-големи суми от десет други източника”
“Аз съм богат, много богат и дребните заемчета ги опрощавам. На тяхно място идват големите печалби. Богаташите винаги подпомагат бедните”
    
Тази техника научих от Света, прекрасна е. Света, техниката е само полезна. Wink
         
        2.   Намали скоростта на емоцията и я трансформирай

Ядосан съм. Хм, я да видим сега откъде дойде този гняв? Страхувам се? Аааа, страх някакъв се е появил. Я да видим откъде дойде този страх? Той помага ли ми с нещо? 
Страхът, гневът ще ми помогнат ли да си удължа живота, да си подобря здравето, да си повиша заплатата? Май не. Не ми вършат работа. Аз съм началникът и ги освобождавам от служба веднага. На тяхно място назначавам радост, покой , блаженство.Назначени са.Покой, радост, хармония. Добри работници, полезни съветници- удължават живота, изцеляват, привличат добър живот-остават денонощно при мен!


       3.   Прати всички емоции във ваканция. 
  Медитирай.
Това е като плуването. Всички знаят какво е това още от утробата на майка си, но някои са забравили.

 Никой не се е научил да плува или да медитира. Само си е спомнил.

 _ (24)
 




     Специални благодарности на мустанга на Морена!

 thankyou _ (63)

Дневникът на една vulshebnitsa

Няма коментари:

Публикуване на коментар