12.02.10 г.

Оставете Законът на Привличането да го измисли...

Оставете Законът на Привличането да го "измисли" (мой свободен превод).

Т.е. не бива да се престараваме в опитите да разберем къде сме сгрешили, защо не ни се е получило това или онова - защото това задълбочава усещането ни, съответно вибрацията на неуспеха.

И в други книги съм срещала мнението, че животът трябва да се играе като на игра, като театър, а ние да се забавляваме и да го гледаме малко отстрани. Лично аз в миналото си съм имала периоди, в които нещата са били прекалено, ама прекалено замислени и сериозни - и съм осъждала хората с по-лековат поглед върху всичко. Сега знам, че те са използвали по-успешно от мен Закона за привличането.

Това, което аз бих искала да имам повече в живота си, са повече неща, които да ме задържат откъм "веселата страна" на живота, от страната на "успешните" и щастливите хора.

Няма коментари:

Публикуване на коментар