1.10.14 г.

Как да формулираме желанията си като децата - за да се изпълняват винаги?

Ритуал за изпълнение на желание
/техника на малолетни вълшебничета/ ;D



Ако нямате достъп до мъдри хора, поканете с вас едно дете, по възможност под 7 г., по-приказливо и прекарайте един ден с него. Отворете си ушите, разперете ги като криле и ...слушайте. ;D Ето два примера, много разсмиващи, но и храна за размисъл:

1. "Искам да отида през ваканцията при баба. Ако не мога да отида сама при баба, да отида с батко. Ако не мога с батко-татко да ме заведе. Ако не може да ме заведе той, мама да ме заведе, ако и мама не може, баба да дойде да ме вземе, ако баба не може да пътува, кака да дойде да ме вземе и т.н...Ако не може да отида при баба, да отидем на почивка и на връщане да ме оставят при баба. Ако така не може- да отидем на почивка, да ми купят рокля и да ме заведат при баба..."

2. Искам кукла...мама да ми я купи, ако не -да ми я подарят, ако не ми я подарят- аз да си я купя от събраните пари, ако не мога да си я купя, да я намеря, ако не мога да имам тази кукла- да имам нея и още три  от серията, ако не може 4 кукли- да имам пет и да ми купят и рокля т.н.

 



Вълшебен ден!
Преписването от децата не е задължително, но е горещо препоръчително! :D


 :ssm5:

Специални благодарности на Вълшебница, която сподели тази техника в Dreamland - Да сбъднем мечтите си заедно! 

В тази тема сме обсъждали тази и други техники. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар