18.05.13 г.

Космично ми е. Блика Светлина. И някак пеперудено ми е отвътре.

Космично ми е. Блика Светлина.
И някак пеперудено ми е отвътре.
Трептя. Вибрирам цяла с Любовта.
Сега съм светла. (И ще Бъда утре.)

И с теб избрахме в този си живот,
да бъдем тук и преход да направим.
Да върнем вярата и Силата си в Бог,
и призив за Любов да им отправим.

И всеки, който иска да лети,
да има време сам да се потруди.
За да сбъднем всички своите мечти,
ще учим ний уроците от пеперуди.

За да политнат пъстри над света,
стоят в пашкул. На тишина и тъмно.
И после от гъсеници с крачка,
превръщат се в красавици безумни.

Това е като приказка почти.
Дали ще вярваш-избора е в тебе.
Но ако имаш като мен и ти мечти,
сега труди се, че дошло е време.

Десислава Церовска /Звезда Христова/
 


Няма коментари:

Публикуване на коментар