8.07.13 г.

Притча - телефонен разговор с Бог

- Ало, добър ден. Може ли да говоря с Бог?
- Добър ден, свързвам ви.



- Здравей, моя Душа, слушам те внимателно.
- Господи, идва Нова година! Моля Те, изпълни ми желанията!
- Разбира се, скъпа моя - всичко, което кажеш! Но първо ще те свържа с отдела по изпълнените желания, опитай се да разбереш, какви грешки си допускала в миналото.

Метален глас в слушалката: "Моля, почакайте, свързваме ви с оператор от Отдела на желанията" Чакам...

- Добър ден. Какво бихте искали да научите?
- Здравейте. Към вас ме насочи Господ, каза, че преди да си пожелавам нови желания, би било добре да прослушам предишните.
- Ясно, един момент.... А, ето. Всички желания на душата. Готови ли сте да слушате?
- Да, много внимателно.
- Започваме от последната година:

1. Омръзна ми тая работа! (изпълнено: работата омръзва)
2. Мъжът ми не ми обръща внимание! (изпълнено: не й обръща внимание)
3. Ох, да имах поне малко пари! (изпълнено: парите са малко)
4. Приятелките ми са идиотки! (изпълнено: идиотки са.)
5. Поне каква да е квартира да имах! (изпълнено: на 10-ия етаж, под покрива, а покрива тече. Помоли за "каква да е квартира")
6. Да имах поне някаква малка количка! (изпълнено: получи Трабант, не си знае годините)
7. Ох, да имах поне някакъв отпуск, какъв да е! (изпълнено - на вилата на свекървата, тъкмо й трябва безплатна работна сила)
8. Абе какво става - никой не ми подарява цветя! (изпълнено - няма да й подарят)

- Да продължаваме ли - има за четене поне за една година...
- Аааа, не-не, всичко разбрах! Свържете ме с Твореца отново!

Няма коментари:

Публикуване на коментар